Det 3-stjerners B&B Hotel Hamburg-Nord ligger i den nordlige delen av Hamburg, nær Arbeidsmuseet.
En frokostbuffé er tilgjengelig hver morgen. Gjestene kan nyte gode retter på Smiley's Pizza Profis og Alexandros, som ligger ca 7-minutters gange fra B&B Hotel Hamburg-Nord.
Nikolaikirken i Hamburg er 7 km fra boligen, mens Miniatur-Wunderland ligger 8 km unna. Det er kort avstand fra hotellet til St. Bonifatius og 5 km fra Hamburg flyplass. Du kan komme deg til Ausstellung Dialog im Dunkeln på få minutter med bil. U Habichtstrasse busstopp er 100 meter fra hotellet, og en 5-minutters spasertur tar gjestene til Habichtstrasse undergrunnsstasjon tunnelbanestasjon.
Flyplasser
Togstasjoner
Flyplasser
Togstasjoner
Landemerker
Her kan du finne bekreftede anmeldelser som brukerne våre la ut på dette nettstedet
Axel
2023-12-06
Enkelt å komme til, beleilig beliggenhet virkelig nær metrolinje og et veldig rolig boligområde.
Bjarte
2023-10-30
Vi satte pris på frokosten så mye, den var rikelig og en overdådig.
Per
2023-09-24
Fantastisk beliggenhet like ved siden av sentrum og flyplassen og et veldig rolig boligområde; rask innsjekking. Ansatte var innbydende og høflige og fasilitetene som tilbys var nye. Et godt valg av mat til frokost
Bjørn
2023-09-21
Var en herlig base for helg. Alt var helt ny og jeg virkelig likte oppholdet mitt der.
Stein
2023-09-20
God service, ryddig rom, med soverommet, komfortabel seng, for eksempel. Personalet var veldig høflig og høflig, og innsjekkingen var rask. God beliggenhet, 5 minutters gange fra t-banen.
Lene
2023-09-13
Ekstremt romslige og stille rom med soverommet, komfortabel seng, for eksempel, gratis parkering.
Martin
2023-09-04
Rommene var ekstremt romslige og kompakte med alle fasiliteter, rent bad. Frokost var rikelig, med masse matalternativer.
Forventet at det ville være restaurant, men vi fant det ikke.
Leif
2023-08-20
Komfortabel seng, stort rom og ryddig, jeg nøt godt.
Ingvar
2023-08-05
Sengene var gode og rommet var stille og stort. Det var et herlig baderom.
Kai
2023-07-31
Personalet var innbydende og vennlig i tilfelle spørsmål. Lyst rom med god seng, flott fin beliggenhet.
Steinar
2023-07-29
Wandsbek-distriktet er verdt å se nærmere på. Vi likte de store rommene og vennlig personale. Sengen var herlig, det samme var putene.
Ingen restaurant.
Kristian
2023-07-19
Rikelig og en overdådig frokost og personalet er innbydende.
Per
2023-07-13
Sengen var komfortabel, og jeg virkelig likte at rommet var moderne og helt nyt.
Jonas
2023-06-29
Folket var vennlig, rommene var store og stille. Frokosten var overdådig med et vidt utvalg av mat, alle kan velge.
Kristine
2023-06-24
Ekstremt romslige og store rom med soverommet, komfortabel seng, som eksempel, innbydende personale. Et stort utvalg av overdådig frokostvarer å velge mellom. Beliggenheten var fantastisk og strålende, rundt 10-15 minutters gange fra Arbeidsmuseet. Like ved u-bahn-stasjonen, t-banen og trikken.
Odd
2023-06-18
beliggenheten var god og strålende, like ved siden av jernbanestasjonen, sentrum, et veldig rolig boligområde. frokosten var rikelig og en overdådig, de lager et godt valg av mat.
Einar
2023-06-10
Kan være flott for kort opphold. Fantastisk hotell, høflig personale, lydisolerte rom, rent bad. Beliggenheten til hotellet var stille og beleilig - ikke så langt unna Arbeidsmuseet. Dette hotellet lå i et bolig område.
Hans
2023-04-25
Det var et fint opphold, moderne og fint sted. Alt var helt ny her - innbydende personale og kompakte rom. Frokost er overdådig med et godt valg av alternativer. Sengene var gode, jeg sov godt. Beliggenheten var fantastisk, relativt nær Arbeidsmuseet. Det var over det fine området. Jeg virkelig likte ha en t-banestasjon innen 5 minutters gange...
Ernst
2023-04-21
Fint opphold og god måte å avslutte helg på. Fantastisk og rent hotell med høflig personale. Sengen var god, rommet var ikke bare stort, men også ryddig. Vi likte veldig godt god service. Dessuten kunne jeg parkere på stedet .
Håkon
2023-03-30
Beliggenheten var god for å utforske dette vakre området nær metro og buss, en t-banestasjon og restauranter. Du vil ikke bli skuffet hvis du bor i Wandsbek-distriktet. Likte rommet, det var stort med komfortabel seng samt soverommet. Frokost var rikelig med et bredt utvalg av mat!
Personalet var uprofesjonellt.
Marte
2023-03-12
Stedet var moderne med høflig personale. Rommet var helt nyt og moderne. Det rene badet og resten var rent. Beliggenheten var stille og beleilig for å gå rundt Arbeidsmuseet. Jeg virkelig likte at dette hotellet ligger i et bolig område. Virkelig et perfekt sted for et kort opphold.